Vilken dag!

Oj vad jag fick äta upp mina ord då ett fruktansvärt vasst liverpool körde över utd i morse men det är väl sånt som händer, man kan ju inte alltid ha rätt;)Hur som helst så spelade real mot Bilbao borta ikväll och jag säger bara WOW! Vilken match! Stämningen på San Mamés var som vanligt magisk och vilken fotbollsmatch man bjöds på. Lite synd att grabbarna i athletic vaknat på fel sida i morse för det var inte många närkampar dom kom in rätt i. Ena klumpiga tackligen följt av den andra resulterade i ett kortregn och därmed två röda. Skönt att real fick sätt dit bollarna och vinna igen, bra för självförtroendet hos grabbarna. Avslutar med att hålla med min bloggkollega "mannen i blått", liverpool hade varit grymma om dom haft en högre lägsta nivå och och inte varit så ojämna... Nu väntar sängen, gonatt! Peace in the middle east //Mannen i vitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback