Välkommen

Välkommen mina kära läsare till denna fantastiska blogg. I denna blogg kommer ni att få ta del av högklassig analys av fotbollsspelare, tränare, lag och varenda fuckfaces som spelar denna fantastiska sport (messi).  Till att börja med så kan vi säga att vi är tre flyktingar (fast vi kom i flygplan) med grovaste skäggväxten någonsin skådad (driver, ingen har ens könshår, vi är som hårlösa katter). Vi har allesammans (man märker att vi bott i sverige länge va?) olika favorit lag och kommer gå under olika alias.

Mannen i vitt: mitt favoritlag är Real Madrid, därutav namnet.
Redman:Mitt favoritlag är Manchester United.
Mannen i blått:Jag försöker asimilera mig så mycket som möjligt så jag håller mig neutral liksom vårt "vackra" land Sverige.

Nu börjar det bli rätt sent va, så vi har en del analyserande framför oss. Nu är det dags att leka med oss själv till sömns. På återseende mina kära (förhoppningsvis) läsare.

Peace in the middle east

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback