O Fenomeno

I skuggan av CL så hände det något som säkert får många fotbollsälskare att jubla. Ronaldo är tillbaka, och självklart syftar jag inte på divan och den eviga filmstjärnan Cristiano, utan världens bästa och den levande legenden Ronaldo O Fenomeno. Alla, inklusive jag själv trodde att Ronaldos karriär var över efter den hemska skadan han ådrog sig emot Livorno. Man kunde tillochmed satsa på ifall han skulle komma tillbaka eller inte, och det såg inte alls bra ut. Men, han har gjort det igen och är tillbaka på allvar nu i den brasilianska ligan, 2 mål på 3 matcher är ett bra facit. Känns skönt att veta att han är tillbaka och jag hoppas att det går bra för honom, han är och har alltid varit min favorit spelare och folk som ifrågasätter hans talang kan bara ta en titt på videon nedan.. Det han gör går inte att lära in utan det är något man föds med..





Peace in the middle east // Mannen i blått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback