Man United VS Inter

Börjar med att säga HEJDÅ Inter, eller hejdå till alla italienska lag i CL. Arsenal slog ut Roma på straffar, skulle vilja skrika ut att Vucinic är en S##Aaaaaa!!. Men jaa Mannen i blå får ta hand om det(tagit hand om det)!

Vi går över till United vs Inter, Vilken match man bjöd på!
Man United vann, men det visste jag reda innan matchen att dem skulle. En annan sak som jag kännde till är att Zlatan skulle vara ensam mot United. Zlatan skapade lägen och missade lägen, han var allt som Inter kunde komma med, hade en nick i ribban och det var inte långt ifrån att det blev mål.Man united startade matchen galet,ursinnit och bara forsade, stormade framåt. Nemaja Vidic visade oss hur man ska nicka in bollen i måååål. Ett vackert mål av han och även en snygg nick av Ronaldo som ledde till 2-0 .

Matchen var öppen och båda lagen hade mängder av lägen som man inte förvaltade ordentligt, dock United var det starkaste laget på plan och det är ingen snack om den saken. Man United var överallt och körde över Inter.

Zlatan har all rätt att vara besviken ikväll och utan tvekan hoppas jag att han lämnar Inter snarast ifall han vill vinna CL. Zlatan säger i en intervju att dem åkte ut mot laget som kommer vinna CL igen och det glädjer mig att sade dem orden.

Vi lämnar Zlatan där och avslutar med att säga Grattis till alla Engelska lag som gick vidare!

Peace in the GREAT middle east//

Redman

Kommentarer
Postat av: Olle Almgren

FAAAAAAAAAN VA SKÖNT UNITED!!



2009-03-12 @ 09:43:34
URL: http://www.fotbollskanalen.se
Postat av: zebbe

2-0 är annars inte att köra över ett lag, matchen kunde ha slutat 1-1 lika gärna med tanke på både Zlatans och adrianos stolp/ribb skott/nick. Julio Cesar var bra i målet än en gång och Zlatan visade att han kan prestera i stora matcher.. Han behöver bara ett bättre lag det är allt.



2009-03-12 @ 15:15:46
Postat av: Momadoo

2-0 säger ju inte hela matchbilden , om du såg på rätt match så tror jag att du skulle tyckt att United borde vunnit med 3 eller 4-0, Tror inte att nån kan tycka att jag har fel om den är ett Inter fan. Momadoo

2009-03-12 @ 15:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback