La unico

Satt och kollade på lite klipp av Zidane häromdagen och jag måste bara säga att saknaden är stor. Vilken magnifik lirare det var alltså... I mina ögon är han den absolut bästa spelaren genom tiderna, Pele, Maradona, Ronaldinho och Messi är småpotatis jämfört med Yaz. Han var alltid bäst när det gällde och han presterade under modern tid vilket Pele exempelvis inte gjorde. Messi har all potential att bli större men med åren kommer han tappa speed och hans spelförståelse är för dålig så han kan inte förlita sig på huvudet för att prestera, det är iaf vad jag tror. Många unga franska talanger spås en framtid som den nye Zidane, har bara en sak att säga om dessa påståenden, KOMMER ALDRIG ATT SKE! Det finns bara en zizou och ingen kommer någonsin komma upp i samma klass som honom. Den enda som i mina ögon har liknande spelstil är Yoann Gourcuff som till vardags håller till i franska bordeaux. Hoppas han nobbar Milan i sommar bara, för vem vet, en zidane i reals styrelse kan mycket väl övertala Gourcuff att skriva på för dom vita. Aja, vi välkomnar zidane åter till den stora scenen, om nu styrelsen är det...

En annan kanon som jag kommit att tänka på den senaste tiden är Andrei Voronin, vilken lirare! Alla förutspådde en flopp i Liverpool och vilken flopp det blev men han verkar ha hittat rätt i Herta och OJ vad han flippar nu! Herta leder Bundesliga och en av dom största orsakerna stavas Anderi Voronin som stått för en stor del av målproduktionen.

Peace in the middle east
//Mannen i vitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback