Håll i hatten!

Jag får börja med att ursäkta den senaste tidens inaktivitet men skolan kan vara en riktig plåga ibland och det blev ju inte mycket bättre av att mannen i blått semestrade i London men husomhelst så ska vi försöka hålla liv i bloggen framöver.

Igår var CL-kvartsfinaler och något anmärkningsvärt från kvällen var ju Portos kryss borta på Old Trafford. Det blir en riktig rysarretur att se fram emot på Estádio Dragão. För övrigt så går jag motströms och sticker ut hakan när jag påstår att Bruno Alves inte alls håller så hög klass som vissa vill påstå, hemåtpassningen igår stärker mitt uttalande.

På El Madrigal spelades högklassig spansk fotboll där man fullständigt rullande ut englands spelskickligaste lag Arsenal, iaf sett till första halvlek. I andra höjde sig Gunners och grabbarna grus hittade varande ännu en gång och givetvis resulterade det i mål. Med grabbarna grus syftar jag på Fabregas och Adebayor. Grymt chockad vart jag då klumpedunsen Adebayor bjöd på ett konstmål från den högre skolan, killen bruklar ju missa öppet mål typ...

Ikväll ska undertecknad mana sig iväg till olles för att se Barcelona - Bayrern och förhoppningsvis kan Ribery sysselsätta barcelonas försvar. Allez Franke! Annars så känns det väl som att man inte ska ha några som helst förhoppningar om Liverpool - Chelsea matchen eftersom dom varje år möts och matcherna bli endast tråkigare för varje år.


Peace in the middle east - Mannen i vitt

Kommentarer
Postat av: Alice

Synd att Nihat inte spelade bara!

2009-04-08 @ 09:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback